Salgs- og leveringsbetingelser

Kontaktoplysninger

Holst sko A/S
Torvegade 24, 7100 Vejle
E-mail: webmaster@holstsko.dk
Tlf.: +45 76406470
CVR-nr.: 50667413


Er du i tvivl om handelsbetingelser, produktinformationer eller andet i forbindelse med et køb hos Holst sko Webshop, er du velkommen til at kontakte os.


Salgs-og leveringsbetingelser

I Holst sko e-shoppen sælges Sko og beslægtede produkter.


Priser

Alle priser er opgivet i danske kroner (DKK) inklusive moms. Der påløber ikke yderligere gebyrer eller omkostninger. Kreditkortgebyr for betaling med Dankortbetales af Holst sko A/S.


Betaling

På HolstSko.dk kan du betale med følgende kreditkort: Dankort, eDankort, MasterCard, Maestro, Visa, JCB og American Express.


Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Torvegade 24, 7100 Vejle eller en anden af Holst sko A/S adresser, og der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Alle priser er angivet inklusiv dansk moms.


Betalingssikkerhed

Du er altid sikret mod misbrug, når du køber via dit betalingskort på internettet. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede, og det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken Holst sko A/S eller andre har mulighed for at læse dataene.


Forsendelse og levering

Vi leverer via GLS Danmark og bestræber os på at levere inden for 2-4 arbejdsdage. På enkelte, større varer kan forsendelsestiden dog være længere. Varer leveret til adresse koster fra kr. 35.


Varer kan altid afhentes fragt- og gebyrfrit i vores fysiske butikker.


Holst sko A/S leverer ikke til udlandet.


Fortrydelsesret

I henhold til købeloven har du som forbruger 21 dages fortrydelsesret, når du har købt en vare. Det betyder, at du - når du har modtaget en vare - inden for 21 dage kan returnere varen til os og få pengene retur.


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Vi kræver blot, at varen leveres tilbage i samme stand, som den er modtaget. Returfragten betaler du selv.
OBS!


Det er dig som kunde, der har det økonomiske ansvar for at din returnering kommer frem til os.


Tilbagebetaling af købsbeløb sker hurtigst muligt, efter vi har modtaget varen retur og har kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, dog senest inden 30 dage. Du bedes vedlægge bankoplysninger (dit konto nr. og reg. nr.), så vi kan overføre pengene direkte til din konto.


Reklamationsret

Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.


Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt hos Holst sko A/S, kan du returnere varen og sende en skriftlig reklamation på e-mail-adressen: Webmaster@Holstsko.dk eller pr. post til følgende adresse: Holst sko A/S, Torvegade 24, 7100 Vejle. Ligeledes kan du reklamerer varen i vores fysiske butikker.


Af hensyn til en hurtigere sagsbehandling beder vi dig inkludere en beskrivelse af fejlen eller manglen, så vender vi tilbage inden for 2 arbejdsdage. Reklamationer over fejl ved en vare skal ske inden for rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen.


Holst sko A/S betaler den billigste returfragt i forbindelse med en reklamation, når denne er berettiget. NB!
Husk at vedlægge faktura eller kopi af denne ved returnering af en vare.


Persondatapolitik

I forbindelse med køb hos Holst sko A/S opsamles navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse, så vi kan behandle den afgivne bestilling. Holst sko A/S er ansvarlig for disse data.


Oplysningerne opbevares i 5 år jf. bogføringslovens regler om opbevaring af købsinformationer. Holst sko A/S videregiver eller sælger ikke informationerne til tredjemand.


Ordrebekræftelse

Efter bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.


Forbehold

Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer, systemfejl og udsolgte varer. Eventuelle tilbud gælder så længe lager haves.

 

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du ønsker at klage over en vare købt hos Holst sko, kan klagen indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

 

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – EU ODR. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse webmaster@holstsko.dk

luk og vis ikke igen Cookies - Vores hjemmeside bruger cookies. Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere